.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمي کانديداي رياست‌جمهوري نمي‌شود
هاشمي کانديداي رياست‌جمهوري نمي‌شود

دبير شوراي عالي جبهه ايستادگي با بيان اينکه تاريخ مصرف افرادي چون عبدالله نوري به پايان رسيده است، گفت: با توجه به اتفاقات سال 88 و عملكرد اصلاح‌طلبان در آن دوران، اين گروه نمي‌تواند اعتماد مردم و نظام را به خود جلب کند و اين نگراني وجود دارد که اگر اينها به قدرت بازگردند، بخواهند اهداف فتنه 88 را پيگيري کنند.

امير علي اميري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره اختلافات موجود بين اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در دو جبهه کارگزاران و مشارکت با يکديگر اختلافات مبنايي دارند.

وي با بيان اينکه اگر بروز و ظهور سياست‌هاي کارگزاران را در دولت هاشمي‌رفسنجاني ببينيم تمام آنها در دولت خاتمي تخطئه و مردود شناخته شد، افزود: عبدالله نوري به عنوان يکي از اعضاي کارگزاران سازندگي و سيد محمد خاتمي در قالب اصلاح طلبي که به سمت مشارکت گرايش دارد نيز با يکديگر اختلافات فکري دارند.

اميري درباره چگونگي نزديک شدن اين دو جناح در مقاطعي به يکديگر عنوان کرد: اين دو جناح گهگاهي توانسته با يکديگر "ائتلاف" و نه " وحدت " داشته باشند.

دبير شوراي عالي جبهه ايستادگي با بيان اينکه در ميان طرفداران اصلاحات منش و روش خاتمي نفوذ بيشتري دارد، عنوان کرد: افرادي چون عبدالله  نوري، مربوط به طيفي هستند که تاريخ مصرفشان قبل از 2 خرداد 76 به پايان رسيده بود، که البته بعدها توانستند با اتصال به طيف مشارکت خود را بالا بکشند.

وي درباره پايان تاريخ مصرف کارگزاراني‌ها افزود: عملکرد کارگزاران 8 سال در دوران آقاي هاشمي ديده شد و چرخش سياسي مردم در سال 76 نشان داد اقبال مردم از آنها برداشته شده است.

اميري ادامه داد: عبدالله نوري نيز در انتخابات شوراها با اتصال به حزب مشارکت توانست راي بياورد و به عنوان کارگزاران محبوبيت نداشت.

وي با تاکيد براينکه شرايط سياسي، اجتماعي و افکار عمومي ايجاب نمي کند که خاتمي کانديداي رياست جمهوري شود، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات سال 88 و رويکرد اصلاح طلبان در آن دوران، اين گروه نمي تواند اعتماد مردم و نظام را به خود جلب کند و اين نگراني وجود دارد که اگر اينها به قدرت بازگردند، بخواهند اهداف فتنه 88 را پيگيري کنند.

وي همچنين تصريح کرد: مردم نمي‌خواهند صلاحيت اين افراد در انتخابات تاييد شود.

دبير شوراي عالي جبهه ايستادگي درباره احتمال نامزدي هاشمي رفسنجاني در يازدهمين انتخابات رياست جمهوري عنوان کرد: به نظرم ايشان کانديداي رياست جمهوري نمي شود و خودشان نيز بر اين موضوع تاکيد کرده اند؛ شايد آقاي هاشمي از اينکه در دوره نهم کانديدا شد نيز پشيمان باشد.

اميرعلي اميري در پايان تاکيد کرد: جبهه ايستادگي با همه اصولگراياني که با چارچوب‌هاي ما اشتراک داشته باشند ائتلاف مي کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بنده خدا 21 شهريور 1391
مردم نمي‌خواهند صلاحيت اين افراد در انتخابات تاييد شود.
واقعا راست میگه. اگه میشه صلاحیت نوری را تایید کنید تا مردم با رای ندادن حرف این اقا را اثبات کنند !!!!!!!!!! چرا همه از طرف همه مردم حرف میزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهروز ياسمي 21 شهريور 1391
استاد عزيز جناب اميري. چه جوري به خودت اجازه ميدي در باره آيت اله هاشمي اظهار نظر بدي؟ هاشمي سرمايه انقلاب است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.